בקניה מעל 399 ש"ח - משלוח חינם עם שליח עד הבית. 

 

ההזמנה שלי

היוגה ככלי ריפוי – מאת עידית ניסנבאום

היוגה נכנסה לחיי בגיל 22. כל חיי הייתי אמנית והתעסקתי ביצירה ואמנות. רקדתי מגיל 8 עד 18, ומהרגע שהתחלתי לתרגל התחברתי לעצמי ולגוף, אני זוכרת כי מאוד אהבתי לזוז עם הנשימות. אך הרגע בו גיליתי את עוצמות היוגה הגיע רק אחרי שנתיים בזמן בו גרתי בניו-יורק.

זאת הייתה תקופה לא פשוטה עבורי, וחוויתי חוויות לא קלות ומטלטלות, הרבה אתגרים והתמודדויות עם החיים לבד בעיר הגדולה.

יום אחד כשחזרתי מהאוניברסיטה, הסתובבתי בשכונה וראיתי שנפתח סטודיו ליוגה ממש ליד הבית שלי. מייד חזרתי לתרגל וזה הרגיש כאילו התחלתי מחדש! מתוך המקום של הלבד והקושי, תרגול היוגה הכניס לחיי כזו רכות ושקט. בתוך כל הכאוס והאינטנסיביות של העיר, היוגה החזירה אותי לאמת שלי, ללב שלי.

כך גיליתי שהיוגה היא למעשה כלי ריפוי מדהים. העומקים אליהם היא לוקחת אותי בכל תרגול מחדש. להביא את עצמי אל המזרון, לנשום, לעצור הכל בצד. להיות ברגע הזה בכאן ועכשיו… לנשום עמוק ופשוט להיות.

ככל שיותר תרגלתי, יותר נשמתי ושחררתי, ויכולתי להתמודד עם האתגרים של החיים בצורה חיובית יותר. התחזקתי מכל המכשולים והאתגרים דרך התבוננות ונשימה. וכך הנשמה שלי התחזקה גם היא, בתוך גופי.

היוגה היא חלק מהותי בחיי וזה ממש מרגש אותי לכתוב על זה ולהבין באמת את חשיבות היוגה עבורי. כאשר מגלים את עוצמות היוגה, ניתן להבין שזה לא רק תרגול פיזי. יוגה הינה דרך חיים. בחירה יומיומית, תרגול אינסופי של להיות בכאן ועכשיו. להרגיש את הגוף ואת מה שהוא מאותת לנו. להבין שהגוף הוא משכן הנשמה שלנו. המקדש שלנו.

כשאני נושמת עמוק, מרגישה את פעימות הלב, מתחברת אל היקום, אל האלוהים, אל האינסוף. רגעי השקט והשהייה באותה התנוחה, בחוסר התנועה, בדממה, אלה הרגעים הכי חזקים. כשאנחנו משחררים התנגדות, נכנעים לרגע, לתנוחה, ומתמסרים לתהליך – שם הקסם קורה. אנחנו מתרחבים – תודעתית ופיזית. 

 

יוגה מלמדת אותנו להתבונן, לא להגיב, רק להיות ולהתבונן. ואני, בתור אמנית, תמיד התבוננתי. התבוננתי סביבי ובתוכי. בעולם שלי, יוגה וצילום הם שני כלים של התבוננות, חיבור וביטוי. היום, אני משלבת את היוגה והצילום בחיי ומתרגלת איתם אהבה עצמית, הזנה, ביטוי התשוקות וחיבור עם הנשמה. יוגה גם עזרה לי להתנתק מ״הגדרות״. כל חיי חיפשתי דרכים להגדיר את מי שאני ומה אני עושה. אני רקדנית, צלמת, אמנית רב תחומית, אמנית אור, מדריכת יוגה, יזמית, יוצרת… עד שהגעתי לנקודה בחיי בה הבנתי שאלו לא ההגדרות שאני מחפשת. אלא זו השייכות. השייכות שלי אל עצמי. להיות מחוברת ובטוחה במה שאני עושה, מתוך מקום גאה ומאמין. להבין את הערך שלי. את משמעות החיים עבורי.

בשילוב של יוגה וצילום, אני מתבוננת פנימה והחוצה, ומאפשרת לעצמי ולנשים אחרות להיות. להיות הן, עם הקסם שלהן וכל אחת עם הייחודיות שלה, להיות היא במהותה. כיום, אני מתייחסת אל עולם הצילום שלי כ״צילום מקודש״, אני מעבירה טקסי צילום בעירום וגם לבוש, משלבת נשימות ומדיטציה מודרכת, תוך כדי שאילת שאלות שעוזרות להתבונן בעמקי הנשמה, מתוך מבט מקבל, מבט חומל ואוהב…

עליי:

אני עידית ניסנבאום, אמנית, צלמת ויוצרת. מדריכה יוגה, מדיטציה ודמיון מודרך. יצירה והתבוננות הן השפות שלי, ואני מעבירה נשים חוויה מעצימה דרך צילום עירום וצילום המהות שלהן. אני מתמחה בצילום נשים ודיוקן עצמי, מעבירה סדנאות וקורסים אונליין, ומציעה סשנים פרטיים. מלווה נשים בתהליכי אהבה עצמית בדרכים יצירתיות.

מוזמנות  לאתר שלי  www.iditnis.com

ולשמור על קשר באינסטגרם – www.instagram.com/self_love_healing

מדריך מידות

מידות אירופאיות בסנטימטרים

מידהחזהמותןירכיים
S88 – 9264-6894 – 98
M92 – 9668-7298 – 102
L96 – 10072-74102 – 106
XL100 – 10474-76106 – 110

*** הזיזי את העכבר מעל העיגולים שבתמונה להוראות המדידה.

ברוכה הבאה לעמוד "מדריך המידות" שלנו! ביוגה סרצ'ר אנו מבינות את החשיבות של התאמה מושלמת עבור תרגול היוגה שלך ונוחות יומיומית. מדריך המידות שלנו מפורט כדי לעזור לך לבחור את המידה המושלמת עבורך בבגדי היוגה והלייפסטייל שלנו, מטייצים ומכנסיים ועד חולצות וטופים.

מדוע התאמה של המידה חשובה

בגד המותאם למידתך, לא רק נראה טוב יותר עליך אלא גם הופך את הנוחות בתרגול היוגה לאופטימלי. בין אם את מתרגלת ויניאסה דינמי או מדיטציה רגועה, הבגדים שלנו מתאימים את עצמם לתנועה ולסטייל שלך.

אנו ממליצות לך למדוד את נתוני הגוף שלך להתאמה מושלמת

אנו נדריך אותך צעד צעד איך למדוד נכון עם סרט מדידה את החזה, המותן והירכיים.

טבלת מידות מפורטת

טבלת המידות המקיפה שלנו מתייחסת למידות בסנטימטרים על מנת לאפשר לך למצוא את המידה המתאימה ביותר עבורך.

שאלות נוספות

מוזמנת לכתוב לנו לוואטסאפ ישירות ונשמח לעזור

בYOGA SEARCHER אנו מחויבות להעניק לך בגדי וגה באיכות גבוהה ביותר שתתאים לך וללפייסטייל שלך באופן מושלם.

0L3A0353

נעים להכיר !

הרשמי לניוזלטר וקבלי 10% הנחה בקניה ראשונה באתר