חג פסח שמח! הזמנות במהלך החג יסופקו לאחר חג שני בהתאם לפעילות של חברת השליחויות. בקניה מעל 399 ש"ח - משלוח חינם עם שליח עד הבית. 

 

ההזמנה שלי

רצה לעבר יוגה סינגוגה – מאת לורה גילינסקי

אני רצה…
רצה, רצה, רצה, רצה (כמו הארנבת 😉)–10 ק"מ, 21 ק"מ, מרוצי שליחים… ואז גיל 50… וקצת כאבי גב. עדיין רצה—קצת מתיחות—עדיין כואב ואז י-ו-ג-ה… ככה גיליתי את היוגה—משכך כאבים…

ואז לאט לאט בשבסנה, התחלתי להבין שהיוגה גם משככת כאבי מח, לב ונשמה. פתאום כשיש רגע לנשום יש רגע לחשוב–למה אני בכלל רצה כל הזמן? האם אני רצה לקראת משהו? בורחת ממשהו?  

שמי לורה, בת 53, רעייה, אם לחמישה, קרייריסטית, מורה ליוגה ועכשיו…"שליחת ציבור" של יוגה סינגוגה—יוזמה ירושלמית בונה-קהילה שנולדה בקורונה.

האמת, שהיא נולדה בראש שלי עוד לפני שנתיים כשהייתי אחרי תפילה לא מרוממת נפש בעליל בראש השנה. יצאתי מבית הכנסת בתת-התלהבות ותהיתי מה יעשה לי את זה בחגי תשרי? התשובה היתה ברורה—בניין עם קירות זכוכית באמצע יער או בלב המדבר, תרגילי יוגה מדיטטיבים ומוזיקה מרוממת.
והפלא ופלא הגיע הקורונה… ואין בית כנסת (!) אז מה יש?  משפחה חמה, תפילה ביתית והרבה יוגה. מאז הסגר הראשון, עת קורקעתי לסלון, אני מעבירה שיעורים יומיומיים בזום.

בין סגר אחד למשנהו קיבלתי טלפון מחברה שרצתה לדבר "על מזרון יוגה) “תחליף הקורונה ל"על כוס קפה"( על אירוע קהילתי שבועי שמביא יחד אנשים המחפשים שעה של התבוננות פנימית ומחשבה שנובעות בעיקר מתנועת הגוף.

ב-י-נ-ג-ו, התחלנו!

מדי שבוע אנחנו מקיימות אירוע פתוח לכולם.ן במקום יפה ומגניב בירושלים—עדיף בחוץ ובינתיים המזג אוויר שיתף איתנו פעולה.

לסינגוגה אין נופח דתי למעט העובדה שה "מניין" הוא שילוב של זמן, מקום וקהל ואנחנו בונות על מספר זרימות קבועות (ברכות שמש וmoves שבועיים שאנחנו משתפים לפני השיעור באינסטגרם #yogasynagogueah).

כך, מי שמגיע מדי פעם לא הולך לאיבוד—אף אחד לא אוהב להגיע לתפילה ולהרגיש/להראות מבולבל 😉. לשמחתנו, יש לנו משתתפים נוצרים ומוסלמים ואנחנו מציינים יחד ימים חשובים לכולם.

המניין נפתח ב"וורט" (דברי חכמה) מפי, מפי חברתי מהקפה–שלימים הפכה להיות הגבאית–או מדובר/ת הנותן קונטקסט למקום/זמן (לוח השנה וכו') וממשיך בתרגול ויניאסה זורמת ומדיטטיבית.

אנחנו מקנחים בתה צמחים וקצת נטוורקינג—מדהים איך שזה עובד. תוך מעט מאוד זמן גיבשנו גרעין אנושי והתחלנו לקבל הזמנות להביא את המניין למקומות נוספים.

בתקופה זו, אנחנו מבינים את הצורך העז לחברה, תנועה וסדר יום הכולל מרכיב מיינדפולנס.
התחלנו "בפיל בית" בטיילת שרובר בירושלים, דרך בית רשות הרבים, תחנת הרוח של מונטפיורי, ימקא, תיאטרון ירושלים, גנים ושוננים והיד נטויה.

יש כאלה שעדיין רוצים להצטרף דרך זום—רובם אינם ירושלמים או דואגים לצאת מהבית. התחלנו לשדר בפייסבוק לייב בקבוצת Yoga Synagogue Ah לבקשת הקהל . כבר קיבלנו איתותים שאנשים בחו"ל מאוד ייהנו "לטייל" איתנו בירושלים, לשמוע קצת על מקומות חדשים/ישנים ולתרגל יוגה. השלב הבא יהיה הקמת ערוץ יוטוב. וב-2021, נתחיל לגייס מנייניים נוספים שיצטרפו אלינו לתירגול שבועי מסביב לעולם.

בינתיים, ההצטרפות היא ללא עלות ואנחנו מקבלים את כולם בברכה. מחכות לראותכם.ן בירושלים בכל יום שלישי ב-8:30 בבוקר.

לורה גילינסקי 
מורה לויניאסה יוגה

https://www.facebook.com/laura.gilinski

https://www.facebook.com/groups/136995168104265

https://www.instagram.com/yogasynagogueah/

מדריך מידות

מידות אירופאיות בסנטימטרים

מידהחזהמותןירכיים
S88 – 9264-6894 – 98
M92 – 9668-7298 – 102
L96 – 10072-74102 – 106
XL100 – 10474-76106 – 110

*** הזיזי את העכבר מעל העיגולים שבתמונה להוראות המדידה.

ברוכה הבאה לעמוד "מדריך המידות" שלנו! ביוגה סרצ'ר אנו מבינות את החשיבות של התאמה מושלמת עבור תרגול היוגה שלך ונוחות יומיומית. מדריך המידות שלנו מפורט כדי לעזור לך לבחור את המידה המושלמת עבורך בבגדי היוגה והלייפסטייל שלנו, מטייצים ומכנסיים ועד חולצות וטופים.

מדוע התאמה של המידה חשובה

בגד המותאם למידתך, לא רק נראה טוב יותר עליך אלא גם הופך את הנוחות בתרגול היוגה לאופטימלי. בין אם את מתרגלת ויניאסה דינמי או מדיטציה רגועה, הבגדים שלנו מתאימים את עצמם לתנועה ולסטייל שלך.

אנו ממליצות לך למדוד את נתוני הגוף שלך להתאמה מושלמת

אנו נדריך אותך צעד צעד איך למדוד נכון עם סרט מדידה את החזה, המותן והירכיים.

טבלת מידות מפורטת

טבלת המידות המקיפה שלנו מתייחסת למידות בסנטימטרים על מנת לאפשר לך למצוא את המידה המתאימה ביותר עבורך.

שאלות נוספות

מוזמנת לכתוב לנו לוואטסאפ ישירות ונשמח לעזור

בYOGA SEARCHER אנו מחויבות להעניק לך בגדי וגה באיכות גבוהה ביותר שתתאים לך וללפייסטייל שלך באופן מושלם.

0L3A0353

נעים להכיר !

הרשמי לניוזלטר וקבלי 10% הנחה בקניה ראשונה באתר